Kisah itu pertama kali

      Pagi itu ,cerah seperti biasa .cahaya vitamin  mulai menembusi tingkap hinggap di pipi ku .tersadar ku dari lena .syukur .masih ada peluang aku bernafas .Macam biasa aku terus buat sit up .50 kali ulang , ketat terasa bahagian dalam perut ku .mungkin abdomen ku semakin besar .5 , 6 parit timbul .tu lah impian aku selama ni .
tiba tiba henfon ku berdering .pantas ku capai .

‘weh nak buat benda baru tak ?bukak facebook kau .kbai'
What the fuck ? hatiku berbisik .
Aku bangun perlahan mengambil laptop di dalam gerobok .perlahan ku angkat nya,takut jatuh merajuk lagi pula dia nanti .beratus duit aku habis memujuk dia .baru jatuh sikit dah merajuk .merajuk mengalahkan perempuan .
tanpa buang masa terus aku log in facebook .

......

Nokhtahcerita ?tanpa segan silu aku klik .
Cerita sendiri ? sedangkan novel sasterawan negara pon aku tak layan ini kan lagi karya dia ?ouhhh buang masa aku .fuck .scroll kebawah tajuk itu menarik perhatian aku .aku baca perlahan .fahami teliti setiap ayatnya .gayanya retro tapi cool .tak sedar habis cerita semua aku baca .memang terasa orgasma .

Tiba tiba tergerak hati aku .dari medium ini lah aku boleh luah kan hati aku dan ini lah hasilnya .boleh pupuk minat membaca agaknya .gaya ayat nampak bodoh .yelah barang baru memang lah tak sedap dah lama sikit baru feel .


P/s :maaf ayat putus putus gugup reka cerita pertama .

3 comments: