Aku Sebatang Rokok .



Nama aku john .aku diperbuat daripada tembakau ,nikotina ,tar jalan dan banyak lagi bahan yang aku sendiri pun tak pasti .panjang aku lebih kurang 3 inchi .aku berasal dari Amerika .aku ada ramai adik beradik ,dunhill ,wingston ,marlboro dan lain lagi ,memang ramai adik beradik aku  kalau cerita memang tak habis dua jam .kami sekeluarga bekerja dibawah satu syarikat pembunuh upahan yang berpusat di Amerika Syarikat .aku bekerja sebagai pembunuh upahan ,biasanya kastemer aku akan bayar upahan dua ringgit lima puluh sen untuk melakukan pembunuhan ini .taktik pembunuhan yang aku selalu guna kan ialah pembunuhan secara perlahan dan senyap .cara nya mudah .aku akan membiarkan mereka hisap badan aku sampai habis .secara langsung mereka akan mula jatuh cinta kepada aku .mereka mula ketagih cinta aku ,merayu kepada aku untuk menyerahkan tubuh ku pada mereka .biasanya mereka akan buat apa sahaja untuk dapat kan tubuhku .pada masa ini lah aku akan bunuh mereka perlahan lahan .senang kan ? cara ini memang sudah feymes tetapi kastemer aku tidak sedar dengan taktik aku ini .


Pernah juga aku dirogol beramai ramai oleh kastemer aku .dia hisap separuh lepas tu bagi rakan sebelah .itu ok lagi .ada satu hari dia mempelawa rakan dia yang tidak pernah berorganisma dengan ku untuk cuba bercinta dengan aku .hati macam ini memang  keji .tapi aku suka bila dia buat macam itu ,barulah ramai mangsa aku .hehe .

Ahh tak sempat aku nak cerita kat korang pasal aku ,kastemer aku dah rogol aku .kbai

No comments:

Post a Comment